Slecht nieuws - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs Maas - WaarBenJij.nu Slecht nieuws - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs Maas - WaarBenJij.nu

Slecht nieuws

Door: Gijs Maas

Blijf op de hoogte en volg Gijs

19 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Afgelopen week hebben alle stagiaires van The Hangover meegewerkt aan een erg bekent Windsurf evenement hier op Curaçao. Dit omdat Dennis (de eigenaar van The Hangover) de organisatoren van dit evenement goed kende en omdat de afterparty plaatsvond bij The Hangover. Onze taak was om tijdens het evenement achter de bar te staan en om ervoor te zorgen dat de mensen naar de afterparty kwamen.

Toen Jeroen en ik onderweg waren naar het surf evenement was het een beetje aan het regenen, dit was ook de eerste keer dat dit voorkwam in de tijd dat we hier zitten. We reden net voorbij een stoplicht en richting een flauwe bocht. Ineens begon uit het niets onze banden te slippen en Jeroen had geen controle meer over het stuur. Op dat moment dacht ik dat onze banden waren geklapt maar dat was niet zo. Jeroen remde en de auto keerde een halve ronde. We klapte toen met de zijkant van onze auto dwars door een muurtje dat langs de weg stond, de auto vloog over de kop. Gelukkig rolde de auto door en kwamen we wel weer op onze banden terecht.
Toen we uit de auto stapte kwamen er al meteen een aantal mensen hulp verlenen. Al snel was er ook een politie en ambulance aanwezig. Jeroen en ik hebben beide helemaal geen fysieke schade, dat na grote verbazing van de ambulance en alle getuigen. We zijn natuurlijk wel erg geschrokken van wat er is gebeurd en we balen er erg van dat we nu ook tijdelijk geen auto meer hebben.

De rest van de week hebben we nog gewoon verder gewerkt bij het evenement en hebben we het verder rustig aan gedaan. Het is nu nog even afwachten hoe het word afgehandeld met verzekeringen etc.

In de tussentijd werken Jeroen en ik nog verder aan het bedenken en uitvoeren van de feestjes in de Hangover. We gaan binnenkort ook een beginnen aan een soort promotiefilmpje.

Ik zal deze met jullie delen zodra hij af is!

Bon Tardi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2015

Slecht einde

20 Juni 2015

Ons eigen feest organiseren?!

31 Mei 2015

Drukke tijden!

19 Mei 2015

Slecht nieuws

12 Mei 2015

eerste weken op Curaçao
Gijs

Ik ben op stage in Curaçao! Samen met Jeroen loop ik 3 maanden stage bij een partybar The Hangover op het prachtige Curaçao. Bij deze partybar gaan Jeroen en ik meehelpen met organiseren van feesten en andere evenementen. Naast dat werken we ook een aantal avonden achter de bar. Volg mij op deze waarbenjij.nu blog!

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 2503

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: