Ons eigen feest organiseren?! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs Maas - WaarBenJij.nu Ons eigen feest organiseren?! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs Maas - WaarBenJij.nu

Ons eigen feest organiseren?!

Door: Gijs Maas

Blijf op de hoogte en volg Gijs

20 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Jeroen en ik hebben vanuit The HangOver de opdracht gekregen om na te gaan denken over een feest die we kunnen uitvoeren in The HangOver. Daar zijn Jeroen en ik nu mee bezig. We wouden een origineel feest waar veel stagiaires op afkomen opzetten. We zijn toen op het begin vooral na gaan denken over wat goed bij The HangOver Bar past en wat bijvoorbeeld het imago van The HangOver is, en wat voor mensen er komen. The HangOver is op dagen zoals woensdag en zaterdag vooral een afterparty bar, dus dat de mensen pas na sluitingstijd van bijvoorbeeld Zanzi bar (00:00) naar The HangOver komen, die pas om 3:00-4:00 sluit. De mensen die dan komen zijn dan vaak al aardig dronken en willen dan nog even doorfeesten. Dat is dan dus ook een beetje het imago van The HangOver: Een echte feesttent waar dronken zijn geen schaamte is!
Met dat in ons hoofd zijn we gekomen op het feest: ‘’HangOver Party: What (the fuck) Happened Last Night?’’. Het is een quote uit The HangOver Movie en met dit feest willen we bereiken dat onze gasten ’s morgens wakker worden en denken: What the fuck happened last night? We hadden het idee om voor dit feest bandjes te laten maken en dat je bij aankoop van een x bedrag voor het bandje, je de hele avond onbeperkt gratis Polar (het lokale biertje) kan drinken. Daarnaast willen we de hele tent versieren met Las Vegas, Casino decoraties & meer!
We hebben het hele plan & begroting in principe al klaar liggen, het moet alleen nog gerealiseerd kunnen worden.

Verder hebben we afgelopen weken een aantal keer geklust in de bar, bijvoorbeeld alles bij schilderen en dat soort dingen. We hebben weer een aantal drukke avonden gehad dus het gaat zeker lekker met de bar!

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

14 Juli 2015

Slecht einde

20 Juni 2015

Ons eigen feest organiseren?!

31 Mei 2015

Drukke tijden!

19 Mei 2015

Slecht nieuws

12 Mei 2015

eerste weken op Curaçao
Gijs

Ik ben op stage in Curaçao! Samen met Jeroen loop ik 3 maanden stage bij een partybar The Hangover op het prachtige Curaçao. Bij deze partybar gaan Jeroen en ik meehelpen met organiseren van feesten en andere evenementen. Naast dat werken we ook een aantal avonden achter de bar. Volg mij op deze waarbenjij.nu blog!

Actief sinds 14 April 2015