Drukke tijden! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs Maas - WaarBenJij.nu Drukke tijden! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs Maas - WaarBenJij.nu

Drukke tijden!

Door: Gijs Maas

Blijf op de hoogte en volg Gijs

31 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

We hebben afgelopen weken erg drukke avonden gehad! We hebben een paar druk bezochte feesten gehad, zoals het feest: Jammer joh! Dat naar aanleiding van een incident hier op curaçao was georganiseerd. Het was een groot succes! Heel de HangOver stond overvol, zowel binnen als buiten. Daarnaast hebben we ook een nieuw concept dat we elke donderdagavond uitvoeren, namelijk ''Dondernacht''. Tijdens Dondernacht heb je de mogelijkheid om radje te draaien en mooie prijzen te winnen. Daarnaast kun je lachgasballonnetjes kopen en zijn er nog meer mooie aanbiedingen. Het is nu 3 keer uitgevoerd en het was alle drie de keren een gezellige avond.

Gisteren hebben we ook voor de eerste keer een Hardstyle/hardcore feest gehouden bij de Hangover. Dit was ook een groot succes, de tent stond weer helemaal vol en iedereen ging he-le-maal los, zeker voor herhaling vatbaar dus!!

Jeroen en ik hebben tijdens een aantal van deze feestjes beelden opgenomen met een GoPro camera, we gaan deze beelden bewerken en monteren en gaan zo proberen een vet promofilmpje te maken voor de HangOver. Helaas hebben we tijdens de Hardstyle/hardcore avond niet kunnen filmen omdat het kabeltje van de GoPro kwijt was :(

  • 17 Juni 2015 - 15:20

    Kimberley Borm:

    Hoi Gijs,

    Leuk om te lezen. Ik ben benieuwd wat jullie nu beleven.
    Plaats je nog een blog?

    Groeten,
    Kimberley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2015

Slecht einde

20 Juni 2015

Ons eigen feest organiseren?!

31 Mei 2015

Drukke tijden!

19 Mei 2015

Slecht nieuws

12 Mei 2015

eerste weken op Curaçao
Gijs

Ik ben op stage in Curaçao! Samen met Jeroen loop ik 3 maanden stage bij een partybar The Hangover op het prachtige Curaçao. Bij deze partybar gaan Jeroen en ik meehelpen met organiseren van feesten en andere evenementen. Naast dat werken we ook een aantal avonden achter de bar. Volg mij op deze waarbenjij.nu blog!

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 2497

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: