Aankomst op Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs Maas - WaarBenJij.nu Aankomst op Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs Maas - WaarBenJij.nu

Aankomst op Curaçao

Door: Gijs Maas

Blijf op de hoogte en volg Gijs

26 April 2015 | Curaçao, Curaçao

We zijn aangekomen op Curaçao hoor! De reis hiernaartoe is prima verlopen. De vliegreis duurde ongeveer 12 uur met een tussenstop op Sint Maarten. De eerste 2 dagen hebben Jeroen en ik overnacht in het Hilton Hotel. Dit had Jeroen zijn moeder voor ons geregeld! We hadden onze eigen kamer dus onze eerste paar dagen waren zeer luxe met roomservice en alles er op en er aan. Daarna zijn we naar ons studentenhuis gegaan. Het is een erg mooi huis met ongeveer 10 kamers. Een nadeel is, het is ontzettend heet hierbinnen. Dus zonder airco of ventilator valt het niet te doen binnen. Deze eerste paar dagen hebben we nog geen stage gelopen, we hebben overdag vooral aan het strand gelegen, geborreld en wat feestjes meegepikt. Een goed begin dus!

  • 27 April 2015 - 15:12

    Henny:

    Geniet nog maar even van je vrije tijd.
    Heel veel succes met je stage. Maar daar komt vast wel goed.
    De groetjes aan Jeroen.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2015

Slecht einde

20 Juni 2015

Ons eigen feest organiseren?!

31 Mei 2015

Drukke tijden!

19 Mei 2015

Slecht nieuws

12 Mei 2015

eerste weken op Curaçao
Gijs

Ik ben op stage in Curaçao! Samen met Jeroen loop ik 3 maanden stage bij een partybar The Hangover op het prachtige Curaçao. Bij deze partybar gaan Jeroen en ik meehelpen met organiseren van feesten en andere evenementen. Naast dat werken we ook een aantal avonden achter de bar. Volg mij op deze waarbenjij.nu blog!

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 2491

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: